Τι θα πρέπει να κάνω αν κάποιο προϊόν φθάσει σπασμένο ή ένα κρασί χαλασμένο:
Τα προϊόντα που υποστηρίζει και προωθεί το ekava.gr έχουν προσεκτικά επιλεγεί από ειδικούς και με γνώμονα την παρεχόμενη ποιότητα του παραγωγού ή προμηθευτή μας. Το ekava.gr αποθηκεύει όλα τα προϊόντα σε κλιματιζόμενους χώρους που τηρούν αυστηρά τις προδιαγραφές αποθήκευσης και συντήρησης του κάθε προϊόντος.
Παρά τις συνεχείς προσπάθειες ώστε τα προϊόντα που προωθούμε στους πελάτες μας να βρίσκονται σε άριστη κατάσταση, υπάρχουν ελάχιστες περιπτώσεις κατά τις οποίες ένα προϊόν μπορεί να είναι χαλασμένο χωρίς -τις περισσότερες φορές- να γίνεται με δική μας ευθύνη.Δεχόμαστε επιστροφές προϊόντων τα οποία είναι χαλασμένα, χωρίς κανένα περιορισμό, εφ’ όσον το πρόβλημα διαπιστωθεί από εσάς και μας πληροφορήσετε σχετικά το αργότερο μετά 7 (επτά) ημέρες από την παραλαβή του προϊόντος. Παρακαλούμε τους πελάτες μας να μας ενημερώνουν σχετικά μέσω της ιστοσελίδας “Επικοινωνία” και αναγράφοντας το ακριβές πρόβλημα. Αρμόδιος συνεργάτης θα επικοινωνήσει με τον πελάτη σχετικά. Ο πελάτης ακόλουθα ενημερώνεται για την αποδοχή της επιστροφής, από το eshop, μέσω email.
Στην αναγραφή του προβλήματος παρακαλούμε να δηλώνετε και εάν επιθυμείτε την επιστροφή των χρημάτων στον λογαριασμό σας ή την αντικατάσταση του χαλασμένου προϊόντος. Ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το χαλασμένο προϊόν, ώστε να έχουμε τη δυνατότητα να ενημερώσουμε σχετικά τον προμηθευτή μας.
Η επιστροφή γίνεται δωρεάν για τον πελάτη, η δε επιστροφή των χρημάτων ή η αντικατάσταση του προϊόντος γίνεται μετά την παραλαβή από το ekava.gr του χαλασμένου προϊόντος.
Παράγγειλα κάποια προϊόντα από λάθος. Μπορώ να τα επιστρέψω αφού τα έχω παραλάβει:
Δεχόμαστε την ακύρωση μιας παραγγελίας άνευ δαπάνης για τον πελάτη εφόσον η παραγγελία ακυρωθεί πριν από την αποστολή της. Σε περίπτωση ακύρωσης αφού έχει αποσταλεί παραγγελία και πριν την παράδοσή της, ο πελάτης επιβαρύνεται μόνον με τα σχετικά έξοδα μεταφοράς (αποστολής και παραλαβής προϊόντος).
Η επιβάρυνση αυτή ισχύει και σε περίπτωση ακύρωσης παραγγελίας που, για οποιονδήποτε λόγο, αποστέλλεται στον πελάτη χωρίς επιβάρυνση αποστολής.
Δεχόμαστε προϊόντα τα οποία έλαβα λήξη ημερομηνίας με την παραλαβή από τον πελάτη.
Δεχόμαστε την ακύρωση παραγγελίας η οποία περιέχει προϊόντα ή συσκευασία προσωποποιημένη για τον πελάτη ή τον παραλήπτη (π.χ. έχει χαραχθεί ή εκτυπωθεί στην συσκευασία το ονοματεπώνυμο του πελάτη ή του παραλήπτη) μόνον εφ’ όσον η παραγγελία ακυρωθεί εντός 24 (εικοσιτεσσάρων) ωρών από την τοποθέτησή της
Δεν δεχόμαστε επιστροφές ανοιγμένων καθώς και αλλοιωμένων προϊόντων.
Πως θα μου επιστραφούν τα χρήματα που έδωσα στην περίπτωση ακύρωσης μιας παραγγελίας μου, ή επιστροφής προϊόντων – Υπαναχώρηση:
Έχετε στη διάθεσή σας 7 ημέρες για να υπαναχωρήσετε από την αγορά που τυχόν πραγματοποιήσατε μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος, χωρίς να αναφέρετε τους λόγους ή να μας παρέχετε οποιαδήποτε εξήγηση (αναίτια υπαναχώρηση). Το δικαίωμα υπαναχώρησης ασκείται όταν θέλετε να επιστρέψετε το προϊόν που αγοράσατε από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα, και να λάβετε πίσω τα χρήματά σας. Σε αυτή τη περίπτωση επιβαρύνεστε με τα μεταφορικά σας που είναι 3€, τα οποία αφαιρούνται από το ποσό που θα σας επιστραφεί.
Η ως άνω προθεσμία των 7 (επτά) ημερολογιακών ημερών για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης, ασκείται από την επόμενη της ημέρας που εσείς ή πρόσωπο που τυχόν εσείς μας υποδείξατε ως αρμόδιο για την παραλαβή των προϊόντων σας (άλλο από τον μεταφορέα) αποκτήσατε τη φυσική κατοχή των αγορασθέντων αγαθών.
Διαδικασία Υπαναχώρησης: Για να ασκήσετε το δικαίωμα της υπαναχώρησης θα πρέπει μέσα σε 7 (επτά) ημέρες να μας στείλετε συμπληρωμένη την αίτηση που βρίσκετε ΕΔΩ.
Επίσης πρέπει να μας στείλετε τα προϊόντα μέσα σε 7 (επτά) ημέρες. Η χρέωση της επιστροφής των προϊόντων επιβαρύνει εσάς και μόνο, δηλαδή θα επιβαρυνθείτε για τα μεταφορικά έξοδα παραλαβής και αποστολής προϊόντων.
Επιπλέον, επιστροφή χρημάτων γίνεται μόνο για την αξία των προϊόντων + ΦΠΑ (δεν συμπεριλαμβάνονται έξοδα αποστολής ή αντικαταβολής που τυχόν έχετε πληρώσει).
Διευκρινίζεται ωστόσο ότι για να πάρετε πίσω τα χρήματά σας στην περίπτωση της υπαναχώρησης, θα πρέπει το προϊόν να βρίσκεται στην άριστη κατάσταση που παραλήφθηκε χωρίς φθορές και να είναι πλήρες, εντός της αρχικής συσκευασίας του και να συνοδεύονται από όλα τα σχετικά έγγραφα.
Το ekava.gr ΔΕΝ παραλαμβάνει προϊόντα τα οποία επιστρέφονται κατά την υπαναχώρησή σας και τα οποία φέρουν βρωμιές, φθορές, εκδορές, τσακίσεις και γενικότερα μας δημιουργούν την εντύπωση ότι αυτά έχουν υποστεί χρήση πέρα από την απαραίτητη για τη διαπίστωση της καταλληλότητας αυτών. Επίσης, το προϊόν που επιστρέφεται θα πρέπει να συνοδεύεται και από όλα τα απαραίτητα παραστατικά που λάβατε με την παραλαβή του, διαφορετικά το ekava.gr δεν παραλαμβάνει αυτά τα προϊόντα, καθόσον το δικαίωμα της υπαναχώρησης δεν έχει νομίμως ασκηθεί και δεν είναι σύμφωνο με τους όρους του παρόντος.
Το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν εφαρμόζεται:
Στις περιπτώσεις που το τίμημα των προϊόντων έχει καταβληθεί στο φυσικό κατάστημα Κάβα Κελάρι και ταυτόχρονα, αυτά έχουν παραληφθεί από το φυσικό κατάστημα, η πώληση δεν θεωρείται ότι τελέστηκε από απόσταση.